A játékban található fegyverek bárki számára elérhetőek, a használatukhoz szükséges képzettség minden játékos számára rendelkezésre áll. A különböző fegyverek tulajdonságai az alábbi séma szerint működnek:
Név: Magától értetődő kategória, a fegyver nevét jelenti. A fegyverek névadásában gyakran szerepel a gyártó cég neve - vagy rövidítése - és a fegyver valamilyen megkülönböztető száma. Ez lehet a kiadás éve, vagy egyszerűen verziószám. Az idézőjeles név a fegyver egyéni neve, amit mások is látnak a kezelőfelületükön, ha a kezükbe fogják mondjuk.
Típus: A fegyver kategóriáját jelző alpont, ezekből elég sok fajta van. Az altípusok lehetnek:
Fegyver Súlya: Magától értetődő kategória, nem számít bele a lőszer súlya, csak tisztán a fegyveré. A fegyver súlya Felszerelés Súlyegységben van megadva, ennek értelmezése a Felszerelés szabályzatban olvasható.
Tárkapacitás: Ez jelzi, hogy újratöltés nélkül mennyi lövedéket képes az adott fegyver ellőni. Az FPS-játékokkal szemben a töltények azonban nem rendezik mágikusan magukat újabb tárakba (hacsak nem képzett erre egy játékos), tehát körültekintés javasolt minden helyzetben.
Kaliber: Megmutatja, hogy milyen típusú lövedék tüzelésére képes a fegyver. Ez rendszerint egy típust jelent. Más kaliberű lőszert a fegyver nem képes kezelni, semmilyen körülmény között. A lőszerek eltérő megállítóerővel rendelkeznek, amely azt jelzi, hogy milyen erővel képes megállítani a célpontot a lövedék - vagy funkcionálisan a lövedék nyers, módosításokat figyelmen kívül hagyó sebzése. A kaliber mindig egy számmérték, amely a lövedék átmérőjét, nem pedig a hosszát jelenti. A játékosok kitalálhatnak egyedi, külön kategóriákat, de a következők a leggyakoribbak, ehhez érdemes viszonyítani. (A különböző extra lövedékek, mint a nyomjelzős, gyújtó és robbanó ezeken a kategóriákon belül vannak):
Néhány speciális lövedéktípus:
Tár Súlya: Azt jelzi, hogy milyen súlyú egy teli tár az adott fegyverhez. Játéktechnikailag egy adott tár súlya a benne lévő lövedékekkel arányosan változik, tehát ha a tár tele súlya 5 egység, de fele mennyiségű lőszer van benne épp, fele súlyúnak számít, tehát 3 egység. Felfelé kell kerekíteni mindig, és nem lehet kevesebb, mint egy egység.
Tűzgyorsaság: Azt jelzi, hogy egy adott csatakörben (tehát amennyit megbeszélés alatt a mesélő ad a játékosnak, hogy cselekedjen) hány lövést képes leadni. Ezt több ellenfél között is elosztható, de minél több célpontot próbál meg a játékos eltalálni, annál pontatlanabb lesz.
Újratöltési Idő: Azt jelzi, hogy mennyi időbe telik a fegyverben tárat cserélni. Ezt is a mesélő által adott cselekvéskörben kell érteni.
Effektív Távolság: Ez a szám jelenti azt, hogy milyen távolságig tud a játékos eltalálni ellenfeleket a fegyverrel hatékonyan. Természetesen nagyobb távolságra is próbálkozhat, de drasztikusan csökken a pontosság és az ütőerő. Közelebbre ugyan így ezek növekednek.
Szerkezeti Integritás: Ez egy ötfokú skála, ami azt jelzi, hogy a fegyvered milyen körülmények között képes működni effektíven. Ha eggyel nagyobb kategóriában próbálod meg használni, akkor jó eséllyel károsodik a fegyver, kettővel nagyobb kategóriában pedig működésképtelen, és szervízt igényel. A kategóriák a következők:
1.: A legjobb, legkényelmesebb, legtisztább körülményeket jelenti. Nincsenek szennyeződések, a levegő páratartalma kicsi.
2.: Magas páratartalom, por a levegőben, enyhe fizikai behatások.
3.: Nagy mennyiségű por, erős eső, erős fizikai traumák, vagy rendkívül magas, esetleg rendkívül alacsony hőmérséklet.
4.: A harmadik pontban jellemzett dolgok sűrű kombinációja (tehát például egy sivatagi homokvihar közepe, vagy egy vízesés közelében a sarkvidékeken).
5.: Extrém körülmények bármilyen formája. A levegő teljes hiánya, vagy esetleg extrém nyomás. Víz alatt.
Kiegészítők: Ez a fegyverre szerelhető különböző tartozékok listáját jelenti. Legtöbbször a fegyveren (mondjuk egy gépkarabélyon) két sín van, felül és alul, a cső alatt. A felső sínre irányzékok, távcsövek szerelhetőek főleg, alulra pedig akár gránátvető, szurony vagy egylövéses ajtóbontó sörétesmodul is.
A játékban vásárolható alapfegyverek listája:
Név: Magától értetődő kategória, a fegyver nevét jelenti. A fegyverek névadásában gyakran szerepel a gyártó cég neve - vagy rövidítése - és a fegyver valamilyen megkülönböztető száma. Ez lehet a kiadás éve, vagy egyszerűen verziószám. Az idézőjeles név a fegyver egyéni neve, amit mások is látnak a kezelőfelületükön, ha a kezükbe fogják mondjuk.
Típus: A fegyver kategóriáját jelző alpont, ezekből elég sok fajta van. Az altípusok lehetnek:
- Egykezes Közelharci: Egyszerű fegyverek, amik már az őskor óta szolgálják az emberiséget. Mindenki tudja őket használni, de nem mindenki tudja ezt jól tenni. Bármilyen közelharci fegyver, ami egy kézben forgatható, ide tartozik.
- Kétkezes Közelharci: Praktikátlan, de elképesztő megállítóerővel rendelkező fegyverek, amik kalapácstól kezdve kardon át, egy hosszított láncfűrészig bármi lehet. Rendszerint hidraulikus erősítéssel vannak ellátva. Fő fegyvernek számítanak, de egy olyan világban, ahol a lőfegyverek dominálnak, nem könnyű érvényesülni velük.
- Pisztoly: Egykezes lőfegyverek, amiknek széles palettájuk ismert. Rendszerint kis tárkapacitásúak, nem automaták, és kis csőhosszuk miatt limitált a hatótávolságuk. Emellett azonban kedvelt másodlagos fegyverek, akár egyszerre kettő pedig egy fő fegyverrel is felérhet.
- Géppisztoly: Könnyű, automata fegyverek, amik rendszerint kis kaliberű lőszereket tüzelnek, és akár csak a pisztolyoknál, itt is relatív kicsi hatótávon. Legtöbbjük kétkezes, de kellő erővel akár egy kézben is hordozható változatok is léteznek.
- Gépkarabély: Automata, közepes vagy nagy kaliberű, többnyire legalább középtávra fejlesztett fegyverek. Változó kaliberben, többnyire rengeteg kiegészítővel kaphatóak. A legváltozatosabb és legáltalánosabb fegyvertípus a pisztolyok mellett.
- Gépágyú: A gépkarbélynál nagyobb tárkapacitású, rendszerint több ellenfél leküzdésére alkotott fegyver. Jellemzően nagyok és robusztusak, emiatt a velük való célzás is sokkal körülményesebb. Két alfajtája van, nehéz- és könnyűgépágyú. Míg a könnyűgépágyú gyakran kisebb kaliberű, mint nehéz testvére, nagyobb mobilitással is rendelkezik a használója, nehézgépágyúval azonban tüzelés közben mozogni sem lehetséges egy átlagos embernek.
- Mesterlövész: Nagy hatótávolságú fegyverek, amiket kifejezetten távoli ellenfelek legyőzésére alkottak. Rendkívüli átütőerővel rendelkeznek, tűzgyorsaságuk azonban elenyésző, legfeljebb félautomata, így közelharcra nem ajánlott használatuk.
- Sörétes: Klasszikus fegyverek, amik egyetlen lövéssel apró fémdarabok tucatját repítik ellenfelükre. Hátrányuk, hogy jelentős a szórásuk, az átütésük viszont elenyésző, így csak közelharcra alkalmasak. Létezik automata verzió is, valamint tömör, egyetlen lövedéket középtávra, de nagy átütéssel lövő verzió is.
- Gránátvető: Legtöbbször sűrített levegőt használó, egyszerű gránátokat nagy távolságra repítő fegyverek. Számtalan gránát létezik hozzá, így nagy változatossággal használhatóak, viszont közelharcra életveszélyesek. Revolveres tárat használó verziója akár hat gránátot is képes újratöltés nélkül kilőni.
- Rakétavető: Rakétameghajtású gránátot indító, hordozható fegyverrendszer. Nagy távolságból is képes pontosan célba juttatni a rakétát, hiszen rendszerint számos célzássegítő rendszerrel vannak ellátva. Természetesen egy ilyen fegyver nagy, nehéz, és körülményesen kezelhető, közelharcban pedig önveszélyes. Fejlett rendszerekkel ellátott harcosok képesek könnyedén lelőni egy rakétát a levegőben, ha időben meglátják.
Fegyver Súlya: Magától értetődő kategória, nem számít bele a lőszer súlya, csak tisztán a fegyveré. A fegyver súlya Felszerelés Súlyegységben van megadva, ennek értelmezése a Felszerelés szabályzatban olvasható.
Tárkapacitás: Ez jelzi, hogy újratöltés nélkül mennyi lövedéket képes az adott fegyver ellőni. Az FPS-játékokkal szemben a töltények azonban nem rendezik mágikusan magukat újabb tárakba (hacsak nem képzett erre egy játékos), tehát körültekintés javasolt minden helyzetben.
Kaliber: Megmutatja, hogy milyen típusú lövedék tüzelésére képes a fegyver. Ez rendszerint egy típust jelent. Más kaliberű lőszert a fegyver nem képes kezelni, semmilyen körülmény között. A lőszerek eltérő megállítóerővel rendelkeznek, amely azt jelzi, hogy milyen erővel képes megállítani a célpontot a lövedék - vagy funkcionálisan a lövedék nyers, módosításokat figyelmen kívül hagyó sebzése. A kaliber mindig egy számmérték, amely a lövedék átmérőjét, nem pedig a hosszát jelenti. A játékosok kitalálhatnak egyedi, külön kategóriákat, de a következők a leggyakoribbak, ehhez érdemes viszonyítani. (A különböző extra lövedékek, mint a nyomjelzős, gyújtó és robbanó ezeken a kategóriákon belül vannak):
- 9mm: Gyakori pisztolykaliber, bár maga a szám nagy, a lövedék relatív kicsi és lekerekített, ezért a megállítóereje nem nagy. Géppisztolyokban is kedvelt.
- 5.56mm: Kifejezetten Gépkarabély kaliber, könnyebb és kisebb, mint a 7.62-es puskakaliber. Kisebb hatótávú, de jóval könnyebb és még így is jelentős megállítóerővel rendelkezik. 45mm hosszú tölténytesttel rendszeresített.
- 7.62mm: Ez az úgynevezett "Puskakaliber", régi időkben számos fegyver használta ezt a kategóriát, többek között a legendás AK-47-es is. Kiváló általános kaliber. 39mm-es és 51mm-es tölténytesttel is gyakori.
- 12.7mm: Rendkívüli pusztítóerővel rendelkező nagykaliberű lőszer, szinte csak mesterlövészpuskák és nehézgépágyúk használják. Félelmetes 99mm-es töltényhosszal van hadrendben.
- 12 ga: A leggyakoribb sörétespuskalőszer-kaliber. A 12-es szám a benne lévő sörétek számát jelöli.
- 40mm: A legtöbb gránátvető által használt gránátkaliber, egy ilyen robbanása egy általános robbanógránátéval egyezik meg.
Néhány speciális lövedéktípus:
- AP: Páncéltörő (Armor-Piercing) lövedékek. Az ilyen lövedékek rendszerint rendelkeznek egy nehéz acélmaggal, ami képes átütni a standard, hasonló kaliber ellen tervezett páncélokat. Hátránya, hogy gyakorlatilag kétszer olyan nehéz, mint az alap verzió.
- T: Nyomjelzős (Tracer) lövedékek. A lövedék egy különleges vegyülettel van bevonva, ami kilőve vörös, zöld vagy fehér színnel ég, így nyomon követhető a lőszer pályája. Nagytávolságú lövészet esetén segíti a célzást, de könnyen felfedheti a lövész pozícióját.
- I: Gyújtó (Incendinary) lövedékek. A lövedéket egy különleges vegyülettel vonták be, ami találat esetén a becsapódás helye körül lángra lobban. Kevésbé páncélozott célpontok ellen hatékony.
- HP: Üreges végű (Hollow-Point) lövedékek. Az ilyen lövedékek, ha sikeresen bejutnak az emberi testbe szétnyílnak, és sokkal nagyobb károkat okoznak, mint az egyéb, hasonló kaliberű lőszerek. Hátrány azonban, hogy sokat esik a páncéltörő hatékonyságuk így.
- SS: Hangsebesség alatti (Subsonic) lövedékek. Az ilyen lövedékek bár kisebb erővel rendelkeznek, mint hagyományos társaik, mivel nem lépik át a hangsebességet kilövéskor, sokkal kisebb zajjal jár tüzelni velük.
- O: Orea-kristály és acél szerkezeti egységeként megalkotott lövedék, a Gaea mágusok kedvelt lőszere. Alapvetően kisebb az átütőereje, mint egy hagyományos lövedéké, ám könnyen manipulálható Orea-használó Emlékezéssel.
Tár Súlya: Azt jelzi, hogy milyen súlyú egy teli tár az adott fegyverhez. Játéktechnikailag egy adott tár súlya a benne lévő lövedékekkel arányosan változik, tehát ha a tár tele súlya 5 egység, de fele mennyiségű lőszer van benne épp, fele súlyúnak számít, tehát 3 egység. Felfelé kell kerekíteni mindig, és nem lehet kevesebb, mint egy egység.
Tűzgyorsaság: Azt jelzi, hogy egy adott csatakörben (tehát amennyit megbeszélés alatt a mesélő ad a játékosnak, hogy cselekedjen) hány lövést képes leadni. Ezt több ellenfél között is elosztható, de minél több célpontot próbál meg a játékos eltalálni, annál pontatlanabb lesz.
Újratöltési Idő: Azt jelzi, hogy mennyi időbe telik a fegyverben tárat cserélni. Ezt is a mesélő által adott cselekvéskörben kell érteni.
Effektív Távolság: Ez a szám jelenti azt, hogy milyen távolságig tud a játékos eltalálni ellenfeleket a fegyverrel hatékonyan. Természetesen nagyobb távolságra is próbálkozhat, de drasztikusan csökken a pontosság és az ütőerő. Közelebbre ugyan így ezek növekednek.
Szerkezeti Integritás: Ez egy ötfokú skála, ami azt jelzi, hogy a fegyvered milyen körülmények között képes működni effektíven. Ha eggyel nagyobb kategóriában próbálod meg használni, akkor jó eséllyel károsodik a fegyver, kettővel nagyobb kategóriában pedig működésképtelen, és szervízt igényel. A kategóriák a következők:
1.: A legjobb, legkényelmesebb, legtisztább körülményeket jelenti. Nincsenek szennyeződések, a levegő páratartalma kicsi.
2.: Magas páratartalom, por a levegőben, enyhe fizikai behatások.
3.: Nagy mennyiségű por, erős eső, erős fizikai traumák, vagy rendkívül magas, esetleg rendkívül alacsony hőmérséklet.
4.: A harmadik pontban jellemzett dolgok sűrű kombinációja (tehát például egy sivatagi homokvihar közepe, vagy egy vízesés közelében a sarkvidékeken).
5.: Extrém körülmények bármilyen formája. A levegő teljes hiánya, vagy esetleg extrém nyomás. Víz alatt.
Kiegészítők: Ez a fegyverre szerelhető különböző tartozékok listáját jelenti. Legtöbbször a fegyveren (mondjuk egy gépkarabélyon) két sín van, felül és alul, a cső alatt. A felső sínre irányzékok, távcsövek szerelhetőek főleg, alulra pedig akár gránátvető, szurony vagy egylövéses ajtóbontó sörétesmodul is.
A játékban vásárolható alapfegyverek listája:
- Egykezes Közelharci:
- Név: Benchmade 543 SBK Nimravus Harci Kés
Típus: Egykezes Közelharci
Fegyver Súlya: 1 egység
Tárkapacitás: -
Kaliber: -
Tár Súlya: -
Tűzgyorsaság: 2 / kör
Újratöltési idő: -
Effektív távolság: Közelharc
Szerkezeti Integritás: 5. fok
Egyéb: -
Ár: 1000 kredit - Név: Atlas S-04 Sokkolóbot
Típus: Egykezes Közelharci
Fegyver Súlya: 3 egység
Tárkapacitás: -
Kaliber: -
Tár Súlya: -
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: -
Effektív távolság: Közelharc
Szerkezeti Integritás: 4. fok
Egyéb: Elektromos ütés: Sikeres találat esetén kárt okozhat az elektromos rendszerekben, valamint görcsbe rántja az izmokat.
Ár: 1000 kredit
- Név: Benchmade 543 SBK Nimravus Harci Kés
- Kétkezes Közelharci:
- Név: Atlas HB-33 v. 2 Hidraulikus Kard
Típus: Kétkezes Közelharci
Fegyver Súlya: 10 egység
Tárkapacitás: -
Kaliber: -
Tár Súlya: -
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: -
Effektív távolság: 2 méter
Szerkezeti Integritás: 4. fok
Egyéb: -
Ár: 1500 kredit
- Név: Atlas HB-33 v. 2 Hidraulikus Kard
- Pisztoly:
- Név: Atlas Modular Firearms G1 Cerberus
Típus: Pisztoly
Fegyver Súlya: 4 egység
Tárkapacitás: 7
Kaliber: 9mm
Tár Súlya: 1 egység
Tűzgyorsaság: 2 / kör
Újratöltési idő: Fél kör
Effektív távolság: 100 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Kiegészítők:
Felső sín: -
Egyéb: Moduláris: Automatikusan kompatibilis az Orea és Psyche fejlesztésekkel.
Ár: 1000 kredit - Név: Brokkr Mjöllnir M-1
Típus: Pisztoly
Fegyver Súlya: 6 egység
Tárkapacitás: 6
Kaliber: 12.7mm
Tár Súlya: 3 egység
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 200 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Egyéb: -
Ár: 1500 kredit - Név: Atlas Firearms HG5 Gleipnir
Típus: Pisztoly
Fegyver Súlya: 5 egység
Tárkapacitás: 15 / 50
Kaliber: 9mm
Tár Súlya: 2 / 6
Tűzgyorsaság: 4 / kör
Újratöltési idő: Fél kör
Effektív távolság: 50 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Egyéb: Tűzváltó: Félautómata módba váltható a fegyver, ebben az esetben a tűzgyorsaság 2 / kör-re csökken, de +25m Effektív távolság nyerhető. Tűzmódot váltani körönként egyszer lehet, és nem kerül külön mozdulatba.
Ár: 1000 kredit
- Név: Atlas Modular Firearms G1 Cerberus
- Géppisztoly:
- Név: Atlas Firearms H31 Harpia
Típus: Géppisztoly
Fegyver Súlya: 8 egység
Tárkapacitás: 30 / 50
Kaliber: 5.56mm
Tár Súlya: 3 / 5
Tűzgyorsaság: 5 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 200 m
Szerkezeti Integritás: 4. fok
Kiegészítők:
Felső sín: 2x Optikai Irányzék
Egyéb: -
Ár: 2000 kredit - Név: Mnemos Arms PDW03 Tanto
Típus: Géppisztoly
Fegyver Súlya: 6 egység
Tárkapacitás: 25
Kaliber: 9mm
Tár Súlya: 2
Tűzgyorsaság: 7 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 150 m
Szerkezeti Integritás: 2. fok
Kiegészítők:
Felső sín:
Egyéb: Psyche-moduláris: Automatikusan kompatibilis a Psyche fejlesztésekkel.
Ár: 2000 kredit
- Név: Atlas Firearms H31 Harpia
- Gépkarabély:
- Név: Atlas Firearms J3 Gambantein
Típus: Gépkarabély
Fegyver Súlya: 12 egység
Tárkapacitás: 30
Kaliber: 7.62mm
Tár Súlya: 3 egység
Tűzgyorsaság: 4 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 700 m
Szerkezeti Integritás: 4. fok
Kiegészítők:
Felső sín: -
Alsó sín: -
Egyéb: -
Ár: 2000 kredit - Név: Brokkr Gungnir M-6
Típus: Gépkarabély
Fegyver Súlya: 13 egység
Tárkapacitás: 35
Kaliber: 5.56mm
Tár Súlya: 3 egység
Tűzgyorsaság: 5 / kör
Újratöltési idő: Fél kör
Effektív távolság: 500 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Kiegészítők:
Felső sín: -
Alsó sín: M-6 integrált 40mm gránátvető (50m hatótáv, 1 kör újratöltés, 1 egység/gránát súly)
Egyéb: -
Ár: 2000 kredit - Név: Brokkr Gungnir M-7-A-1
Típus: Gépkarabély
Fegyver Súlya: 10 egység
Tárkapacitás: 35
Kaliber: 5.56mm
Tár Súlya: 3 egység
Tűzgyorsaság: 4 / kör
Újratöltési idő: Fél kör
Effektív távolság: 600 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Kiegészítők:
Felső sín: -
Egyéb: Desszant: A fegyver fél méteres kompakt verzióra is összecsukható. Így csak szállítani és elrejteni lehetséges, használni nem.
Ár: 2000 kredit
- Név: Atlas Firearms J3 Gambantein
- Gépágyú:
- Név: Atlas Firearms K1 Minotaurus
Típus: Gépágyú - Nehéz
Fegyver Súlya: 20 egység
Tárkapacitás: 70
Kaliber: 7.62mm
Tár Súlya: 7 egység
Tűzgyorsaság: 4 / kör
Újratöltési idő: 1.5 kör
Effektív távolság: 700 m
Szerkezeti Integritás: 4. fok
Kiegészítők:
Alsó sín: Bipod
Egyéb: -
Ár: 2500 kredit - Név: Brokkr Valkyr M-2
Típus: Gépágyú - Könnyű
Fegyver Súlya: 14 egység
Tárkapacitás: 100
Kaliber: 5.56mm
Tár Súlya: 10 egység
Tűzgyorsaság: 5 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 500 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Kiegészítők:
Felső sín: -
Alsó sín: -
Egyéb: -
Ár: 2500 kredit
- Név: Atlas Firearms K1 Minotaurus
- Mesterlövész:
- Név: Atlas Modular Firearms L90 Breidablik
Típus: Mesterlövész
Fegyver Súlya: 12 egység
Tárkapacitás: 4
Kaliber: 12.7mm
Tár Súlya: 4 egység
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 1500 méter
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Kiegészítők:
Felső sín: 8x Optikai Távcső
Egyéb: Orea-Moduláris: A fegyver automatikusan kompatibilis az Orea fejlesztésekkel.
Ár: 2500 kredit - Név: Mnemos Arms SR02 Zanbatou
Típus: Mesterlövész
Fegyver Súlya: 10 egység
Tárkapacitás: 6
Kaliber: 7.62mm
Tár Súlya: 2 egység
Tűzgyorsaság: 2 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 1000 m
Szerkezeti Integritás: 2. fok
Kiegészítők:
Felső sín: 10x Optikai Távcső
Alsó sín: Bipod
Egyéb: Psyche-Moduláris: Automatikusan kompatibilis a Psyche fejlesztésekkel.
Ár: 2500 kredit[/color]
- Név: Atlas Modular Firearms L90 Breidablik
- Sörétes:
- Név: Atlas Firearms M33 Hydra
Típus: Sörétes
Fegyver Súlya: 10 egység
Tárkapacitás: 7
Kaliber: 12ga
Tár Súlya: 3 egység
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 70 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Kiegészítők:
Felső sín:
Egyéb: -
Ár: 2000 kredit - Név: Brokkr Magni M-3
Típus: Sörétes
Fegyver Súlya: 7 egység
Tárkapacitás: 4
Kaliber: 12ga
Tár Súlya: 1 egység
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: 1 kör
Effektív távolság: 50 m
Szerkezeti Integritás: 4. fok
Egyéb: Desszant: A fegyver fél méteres kompakt verzióra is összecsukható. Így csak szállítani és elrejteni lehetséges, használni nem.
Ár: 1500 kredit
- Név: Atlas Firearms M33 Hydra
- Gránátvető:
- Név: Atlas Firearms W65 Scylla
Típus: Gránátvető
Fegyver Súlya: 20 egység
Tárkapacitás: 6
Kaliber: 40mm
Tár Súlya: 6 egység
Tűzgyorsaság: 1 / kör
Újratöltési idő: 2 kör
Effektív távolság: 300 m
Szerkezeti Integritás: 3. fok
Egyéb: -
Ár: 3000 kredit
- Név: Atlas Firearms W65 Scylla
- Rakétavető:
- Név: Atlas Ragnarok X31
Típus: Rakétavető
Fegyver Súlya: 20 egység
Tárkapacitás: 1
Kaliber: 40mm RPG
Tár Súlya: 2 egység
Tűzgyorsaság: 1 / 2 kör
Újratöltési idő: 2 kör
Effektív távolság: 400 m
Szerkezeti Integritás:
Kiegészítők:
Felső sín: 3x Optikai Távcső
Alsó sín: Lézerirányzék
Egyéb: Lézervezérelt: A kilőtt rakéta irányítható egy integrált lézerirányzékkal.
Ár: 3000 kredit
- Név: Atlas Ragnarok X31