Remembrance FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Legutóbbi témák

» Fegyverek, lőszerek
by Darian Cardinal Szer. Júl. 11, 2018 5:22 pm

» Felszerelés szabályzat
by Darian Cardinal Kedd Júl. 10, 2018 9:15 pm

» Pályázatok
by Darian Cardinal Kedd Júl. 10, 2018 9:12 pm

» Psyche fejlesztések
by Darian Cardinal Csüt. Júl. 05, 2018 1:13 pm

» Legacy fejlesztések
by Darian Cardinal Csüt. Júl. 05, 2018 1:11 pm

» Orea képességek
by Darian Cardinal Csüt. Júl. 05, 2018 1:09 pm

» Paktum képességek
by Darian Cardinal Csüt. Júl. 05, 2018 1:09 pm

» Történelem
by Darian Cardinal Csüt. Jún. 21, 2018 12:03 pm

» A fórum hírei
by Darian Cardinal Kedd Dec. 19, 2017 1:17 pm

Top posting users this month
No user

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (16 fő) Vas. Ápr. 07, 2024 2:27 am-kor volt itt.

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

A képességek rendszere - Fejlesztések

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1A képességek rendszere - Fejlesztések Empty A képességek rendszere - Fejlesztések Szomb. Dec. 02, 2017 4:51 pm

Darian Cardinal

Darian Cardinal
Cabal reprezentatív
Cabal reprezentatív

A Remembrance képesség-rendszere az eddig megszokott, harc alapú FRPG-ktől lényegesen eltér, ennek pedig két oka is van.

A pénz beszél
Mivel szintrendszer nem üzemel bármelyik Fejlesztés azonnal megvehető, amint a játékosnak elég kreditje áll rendelkezésre. Ez megszabja azonban a Fejlesztések közötti különbséget is: az erősebb fejlesztések többe, a gyengébbek kevesebbe kerülnek. Hogy a játékos hogyan dönt, hamar összeharácsol rengeteg gyenge fejlesztést, vagy gyűjti a pénzét és megvesz egy erősebbet, mind az egyéni preferencián múlik.

Lassan járj, tovább érsz
A tapasztalat azt mutatja, hogy az "ami a csövön kifér" típusú harcrendszer - avagy azok a rendszerek, ahol az összes, a játékos által birtokolt képesség használható minden körülmények között - fundamentális hibákba ütközik. Amennyiben klasszikus "mana" vagy "újrahasználhatósági idő (avagy MMO-s szlenggel CD)" adja egyedül a korlátait az felesleges matekozáshoz és a játékélményt megfojtó bonyolultsághoz vezet, ráadásul a staff dolgát is megnehezíti az egyenlő erőviszonyok fenntartására tett kísérletek közben. Ha azonban nincs semmi korlát rajtuk, az pedig a Fate/Apocryphát megszégyenítő irreális anime jelenetekhez vezethet - mindkettőt szeretnénk elkerülni, ezért a Remembrance Fejlesztései két csoportba lettek osztva.

  • Minor: Olyan típusú fejlesztések, amelyek viszonylag gyenge hatást érnek el, azonban bármilyen korlát, anyagköltség vagy újrahasználhatósági idő nélkül használhatóak. Ide tartoznak például a Gaea mágikus lövedékmanipulációja, vagy a Mnemos által preferált, alkarba épített kapócsáklya.

  • Major: Olyan típusú fejlesztések, amelyek jelentős, akár egy-egy helyzetet önmagában megoldó hatásokat érnek el. Ez lehet egy egész termet kiütő EMP, egy falakat lebomlasztó mágia, de akár egy egyszeri csatlakozás a Mnemos szerverére, hogy információt nyerjen a karakter bármiről. Ezeket a fejlesztéseket összesen HÁROM alkalommal lehet aktiválni egy küldetés vagy élmény alatt.

  • Passzív: Nevéből adódóan nem aktiválódó hatások, amelyek folyamatosan jelen vannak a karakteren, valamilyen előnyt jelentve. Ilyen hatás lehet a mágikus lebegés a talaj fölött pár centivel, az Atlas exoskeletonja adta megnövekedett sebesség vagy a kézfejekbe épített Tesla-tekercs miatti elektromos érintés. Passzív hatásokból egyszerre egy érvényesül, és minden küldetés alatt KÉTSZER van lehetősége a játékosnak lecserélni azt egy másikra.

https://remembrance.hungarianforum.com

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.